Wie we zijn

Inmiddels telt GGD’s portfolio 20 bedrijven met in totaal 2000 medewerkers. Vanuit 8 locaties in Nederland bedienen deze snelgroeiende bedrijven meer dan 800 klanten. Roy Roosen en Luuk Jeuken zijn de ondernemers achter GGD Investments.

De GGD identiteit

De identiteit van GGD is te omschrijven als ondernemend en familiair waarbij samen groeien, kennis delen en het openstellen van je netwerk om andere te helpen centraal staan.

Wij vinden het belangrijk om een hechte band te creëren en de samenwerking met mede ondernemers te stimuleren. Wij geloven in gelijkwaardige ontwikkeling. Als je samen wilt groeien, moet je elkaar versterken. Wij vinden het ook belangrijk om ondernemers de vrijheid te geven om hun eigen bedrijfscultuur en identiteit te creëren. Het succes van de bedrijvengroep is voor een deel te danken aan deze familie gedachte.

Het beeldmerk

In ons beeldmerk zie je terug wie we zijn. De basis van ons beeldmerk is opgebouwd uit een vliegende vis, die staat voor de ultieme drang naar vrijheid en een vingerafdruk, die staat voor onze persoonlijke benadering en het vertrouwde netwerk. Daarnaast staat de vliegende vis voor nieuwsgierigheid en het lef om dromen na te jagen.

En de naam GGD?

Die staat voor Grote Gele Deur. Het is een knipoog naar het studentenhuis genaamd Huize GGD waar Luuk en Roy hun studietijd doorbrachten. De oorsprong van hun langdurige vriendschap en zakelijke samenwerking gaat zelfs terug tot de eerste jaren van de middelbare school.